Friday, May 9

Oleh sebab ditag oleh seekor smurf yang bername Smurfy, post ini dalam BM.

Semalam aku teringin sangat post untuk kali kedua sebab ada inspirasi tapi tak jadi sebab teramat sangat malas. Hari ini pulak, inspirasi semalam sudah hilang sebab aku happy giler,
tadi gi shopping. =D


Cakap pasal shopping ni kan, aku ada banyak giler barang dalam bilik aku sampai aku nak hidu fresh air pun susah. Aku mesti kena bersihkan dan keluarkan barang barang yg dah tak digunakan lagi lah. Kalau tidak baik bilik aku jadi storeroom terus.

I nak buat room makeover!! Nak wardrobe baru, nak table baru, nak katil baru. Nak mcm yg aku lihat dalam mag Ikea.

Betz, jom!

Tapi kena tunggu ayah yg ada kat Europe balik dulu, tgk dia sanggup sponsor berapa. Harap harap lah, bilik aku boleh disiapkan by the time aku balik dari Terengganu.

Apa lagi ye.. Ah, dah, esok gi Kuala Pilah. Kerja. Harap segala-galanya untuk esok best ler.

Aku need a new watch lahhhh! Casio aku dah nak rosak dah. Sebab satu butang tu yg dah tanggal, skrg air semua masuk dalam cerminnyer. Aiseh. Tak sampai hati nak tinggalkan Casio pulak.

Seu! If u are reading this, can u please return me my shoes already?!

Tu je lah untuk hari ni. Kena kemaskan bilik lagi, selerak nak mampus.

No comments: